Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e hënë, korrik 10, 2006

Pak pernimend e pak per mahi per Prishtina-team.com-in

Web dizajneri i RTK-së ,njëfarë Krenar Gashi më datën 10 korrik 2006 09:29 , Shkroi në blogun idiotesk www.prishtina-team.com ,sihariqin e tij,më këto fjalë"Hej shoqni, Ky fare Bruqi tash e kaloj cdo limit.
Na i ka kushtu plot dy shkrime tjera, te cilat ne mes tjerash i ka dergu te
gjithe menaxhmenti i RTK-se hahahhahah http://floart.blogspot.com/2006/07/nuk-eshte-hajgare-por-penimendketa...
shikojeni
K.

CAPI ME ZILE

Ndërsa ,Dashi,njëfarë Capi me zile, më datën 7/9/06, e mori vesh se kush na qenka boshnjakja e Krenar bu(b)rrecit.Mistreci i televizionit të Prishtinës,Krenar Gashi,sjellë sihariqin tjetër pa pardon,ai thotë" pos gjithcka qe ka te beje me mua, ky shkrimi i Bruqit i paska perfshi edhe nanat tona e besa edhe Astros i paska thane qe nuk ka buke me hanger... Eu Astro... m'ka kalle! "
C'fajë kanë nënat e juaja,edhe ato janë nëna të mija nëse nuk janë shkina(FB)

TURPI S’KA BRIRË(!)

Nëna ime ka vdekë për vatan nga dora e shkavellave,o Krenar Gashi.S'po e dij a je Gash i Gurit apo i drurit?...Nga te patëm more mik që hyre llugave dhe e fëlliqe internetin...

PO kush m... je ti o turkofil Erdoan Shipoli ,i cili sjellë "lajme flash" të RTK-së:"...o tim hajde po menojm qysh me hek qafe kit mut bre, more pot ja qi
nonen me shajt e qishtu najkush nime po lypka me ja qi at non... a ka
dikush naj ide qka kari me mujt mi bo qe mos me e lon me honger mut
qishtu?

Selamet nuk mund t'ia dërgoj nënës sate nëse është shqiptare...Nëse është shkavelle(shkinë) atëherë këto selame i përcjellë bytyn webit virtual "WWW.PRISHTINA-TEAM.COM"

Në fund po e përfundojë "No coment prishtina-team.com",ju keni gjak serbi se mendoni dhe veproni si shkijtë që na kanë vra e kallë që 100 vjetë.Ju lumtë bre burra...Ishit më të fortë më pislleqe,se fjalori i im është jo i pistë,por pisave duhet thenë troq "ndalni turrin se jua benë shpinen dikush më butë se barkun"

Flori Bruqi