Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e mërkurë, maj 31, 2006

Flori Bruqi:Klajd Kapinova apo Kali i Trojes

Flori BruqiKali i Trojes apo Klajd Kapinova

From : Bruqi Flori
Sent : Wednesday, May 31, 2006 11:08 AM
To : art-cafe@alb-net.com, bruqi-flori@hotmail.com
Subject : [Art-Cafe] nga irhan jubica: shkrimtaret i kane pergatitur vetedosjet e tyre

| | | Inbox


Kali i Trojeës-Klajd Kapinova

Kam nderin t'ju përgëzojë për të dytën herrë lidhur më shkrimin e z.Irhan Jubica,shkrim ky i demantuar në ARS nga ana e ime dhe e disa të tjerëve. Kisha nderin e madh që në mesin e shkrimtarëve si “spijuj” radhitësha edhe unë më të mëdhenjtë Ismail Kadare,Rexhep Qosja etj.

Atë nderë ma bëtë edhe tash në forumin tonë i cili më sa dukët është duke u moderuar nga shumë durë.

Më vjen keq o Klajd Kapinova,që Ti dhe tjerët si Ti,të ma përmendin emrin qoftë për të mirë apo për të keq!

Sepse njerëzit si Ti që i urrenë publikisht Skendërbeun, komandantin legjendar Adem Jasharin,
ushtarët e lavdishëm të UÇK-së,apo Ismail Kadarenë,Vasil Qesarin,Kolec Traboinin,Flori Bruqin,e qindra të tjerë është çështje e një patologjie apo e një strukture konverzive psikopatologjike.

Unë s’kam ndërmend të polemizojë më ju ngase më të tillët si Ti dhe Irhan Jubicën (për ju të dy çdo gjë shqiptare është kundërshqiptare)!...

Mos harro edhe një gjë Klajd Kapinova:edhe për Ty kam ilaç siç patëm ilaçin edhe për pseudoletrarin Jubica.

Mirë bëre tash qe shkrove jo si nofkë ,sepse mos harro unë i ruajë nofkat tua kur shkruaje kundër Kolec Traboinit,Vasil Qesarit,Mirela Bogdanit etj.

Shkrimi i përsëritur në Art-Cafe , mua sinqerisht me bënë nderë sepse e njoh vehtën,s’isha asë
që jam spijun i dikujt nëse Ty ta them troq o Kali i Trojës!

Flori Bruqi

Prishtine,31 maj 2006.


http://www.alb-net.com/pipermail/art-cafe/Week-of-Mon-20060529/012027.html