Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e enjte, shkurt 23, 2006

Letra e redaktorit te gazetes "Express"z.Lorik Pustina

Publikojme letren e redaktorit te gazetes "Express" z.Lorik Pustina,perkitazi shkrimit tone te botuar ne web faqet tona per rastin LIMAN MORINA...
Me respekt,

Moderatori Flori Bruqi


From : Lorik Pustina
Sent : Wednesday, February 22, 2006 1:18 PM
To : "Bruqi Flori"
Subject : Re: Senzacionale!


Z. Bruqi...

Me respekt te madh per komplimentet qe mi keni dhene, por me duhet tu jap nje sqarim te vogel...
Une personalisht nuk e njoh z. Morina...
Vetem ju kam referuar dokumenteve te cilat i kam siguruar nga personeli i QKUK...

Eshte detyre e imja, qe ia kam caktuar vetes si prioritet ti luftoj dukurite negative neper institucione, pa marre parasysh se kush eshte ne pytje... emri nuk eshte i rendesishem per mua, vetem vepra te cilen e ka kryer...

Andaj nese ju jeni te gatshem te bshkepunoni me mua ne nje menyre, sepse ju duhet te me besoni se nuk kam asgje kunder z. Morina...

Numri im i telefonit eshte ....... Kisha pasur deshire kur te keni kohe te me lajmeroheni dhe te pijma nga nje kafe sepse jam me se i gatshem te shkruaj per te gjitha parregullsite qe mbreterojne ne cfaredo institucioni pa marre parasysh kush fshihet prapa tyre apo cfare prapavije politike ka..

Me nderime

Lorik Pustina