Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e martë, janar 03, 2006

Dy letra...

From : Flori Bruqi
Sent : Tuesday, January 3, 2006 3:01 PM
To : luigji_61@hotmail.com
CC : tanmezini@yahoo.com
Subject : RE: Tung!

I dashuri Luigj,

Faleminderit per letren dhe per urimet tuaja per mua dhe shkrimet e mija te postuara ne forume...
Cdo gje qe krijohet pa deshiren e nje individi apo kolektiviteti eshte e huaj.Kritika e hapet kunder kukudheve dhe autoreve te regjimit komunist me ka shtyre qe te shkruaj disa romane(Toke e djegur,Ndergjegjja,Pallati i gjarperinjve,Pallati i Akereonit,Dorezeza etj) t'iu kundervihem dhe t'i zhveshe gjer ne palce.Une,kam shenuar aktet absurde te qindra gazetareve,shkrimtareve,politikajve qe punuan me mish e shpirt per nje regjim per ne te huaj ,qe dola dhe sfidova perball nje regjimi shume te keq qe mbreteronte ne Kosove(1978-1999)...Isha njeri i anatemuar nga ata(gazetare,shkrimtare,politikaje) vetem nga frika se do t'ua perziejne duart,shume nga redaktoret(komunist) tash patriote te shpifur(qe kane zene vende ne Parti te ndryshme ne Kosove) me censuronin,dhe me ne fund me denojme me burg ngase une kritikoja spijujt ne media te shkruara dhe elektronike (gazetare e shkrimtare)...Fatmiresisht ase atehere e ase tash te tillet nuk me mposhten...Une ne emer te gazetareve dhe shkrimtareve te Kosoves kam sfiduar ne emer te shkrimtareve dhe gazetareve demokrate dhe nje kohe isha i vetmuar nga bresheria e fyerjeve dhe diskriminimeve qe me benin njerezit e regjimit(komunist),prijesit e gazetave qe perkrahnin nje regjim te tille te Millosheviqit...qe fatkeqesisht disa akoma jane ne disa mediume...ka edhe ne arenen politike...
Une pres finalen tragjike te ketyre kukudheve dhe rrezimin e tyre(ketyre gjarperibjve)sepse ne anen time qendron forca e pathyeshme e imja per nje drejtesi morale...Une shpalosa edhe shpirtin falso te disa nofkave ne forumin tone(art-cafe) qe me metodat e tyre me cnjerezore tentuan te shkruajne kunder meje(djemt e udbasheve),por revolta e ime u shpreh nepermjet unit tim(fale edhe moderimit dhe perkrahjes morale te z.Tan Mezini) i cili "pikerisht ne ket rreth virtuoz te art-cafe-se ka pare pjesen me te mire dhe me te shemtuar te kafepiresve)kurse une nga larg sfidoje patriotet e rreme komuniste ...te kthyer tash ne demokrate...
Ti thashe keto fjale,ngase sot kur pash disa fytyra"patriote" ne tv me bene te vjelle...dhe nganjehere i them vedit "Heshtja eshte flori",por si mund te heshtesh nga dyftyrshit qe s'kane lene gje pa bere dhe tash sorollaten si demokrate.Une jam per heqjen e maskave...
Shume e zgjata...Te falenderoj edhe nje here per leximin e shkrimeve te mija.
Sinqerisht,
Flori Bruqi







From: "luigj shkodrani"
To: floribruqi@hotmail.com
Subject: RE: Tung!
Date: Tue, 03 Jan 2006 10:18:12 +0100
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [80.165.183.5]

I nderuar z.Flori.Une personalisht nuk gjej fjale te rezervoj per punen tuaj kaq te mire e te perkushtuar qe keni bere ne faqet tona vituale dhe kaq te domosdoshme,sipas mendimit tim,sepse keto faqe na lidhin me njeri tjetrin,ku ne njihemi me punen e njeri tjetrit,por edhe fitojme nga pervoja e njeri tjetrit,kjo me duket se nuk eshte pak,por une flas edhe ne nje krah tjeter,ne lidhje me ne qe po jetojme ne mergim,duke patur parasysh dhe duke biseduar edhe me shqiptare qe kane shume vite qe kane dale nga vendelindja dhe kane patur nje informim shume te paket se cfare behet atje tek motrat dhe vellezerit ne vendelindje.Kuptohet se kjo fale edhe teknologjise do te me thonte dikush,por sikur ju z.Flori te mos shkruanit per nje ngjarje ne prishtine,ku do ta merrnim vesh ne ketej.Eshte e vertete qe radio e televizori japin,por edhe ai informim nuk eshte ne ate mase qe ne informohemi nga ana
e juaj,sepse ne ketu flasim hapur e pa doreza sic behet neper mediat tona.Une per vete ketu ne keto faqe kam gjete ate qetesine shpirterore,por e them me plot goje edhe kam fituar nga pervoja e motrave dhe e vellezerve tona ne keto faqe.

Uroj qe viti 2006 te jete per ju dhe per gjethe motrat dhe vellezerit tone ne keto faqe me i begatshem dhe me i frytshem se viti qe shkoi,por kuptohet edhe me nje shendet te mire,se po nuk eshte shendeti asgje nuk na shkon mire.

Pershendetje te sinqerta Luigji.






From: "Flori Bruqi"
To: tanmezini@yahoo.com, vasilq@voila.fr, g.ajgeraj@bluewin.ch, i_prokshi49@hotmail.com, ktraboini@msn.com, shehuengjell@hotmail.com
CC: luigji_61@hotmail.com, floribruqi@hotmail.com, vitore2000@yahoo.it, asani57@hotmail.com
Subject: Tung!
Date: Mon, 02 Jan 2006 19:53:43 +0000
>
>Flori - Press shkruan:
>
>TË BASHKUAR JEMI MË TË FORTË....
>
>Miq te nderuar, zonja e zotëri vizitorë të ndëruar,
>
>Uroj që për vitin 2006 t`i realizoni të gjitha dëshirat e projektet
>tuaja madhore . Kaloi një vit me web-portalet tona
>(FLORI-PRESS,FLOART.SPORT-RITMI I ZEMRES) dhe tuajat , kishim
>dëshirë që edhe ne të kemi një dritare virtuale , një dritare të
>pakufishme
për informimin e panshëm të gjithë shqiptarëve . Kjo që
>kemi bërë nuk është as për së afërmi ajo që dëshirojmë.
>Kemi menduar dhe shpresojmë që këto faqe të jenë një vendtakim i të
>gjithë shqiptarëve kudo qe janë në botë.
>Më ketë rast për angazhimin e dhënë në këto web-faqe tona
>falënderojë nga zemra web-masterin kosovar -shkrimtarin tonë të
>mirënjohur shqiptaro-zvicran z. GËZIM AJGERAJN
>,moderatorin,publicistin dhe gazetarin e mirenjoftur shqiptarë nga
>Tirana/Belgjika z.Engjëll Shehun , shkrimtarin kosovarë z.Iljaz
>Prokshin,publicistët - shkrimatrët tonë të mirënjoftur Kolec
>Traboini nga Amerika ,Vasil Qesari nga Franca ,Vitore Lekën,nga
>Italia, lëxuesit dhe moderatorin e mirënjoftur të forumit më të
>lëxuar virtual "Art-Cafe" z.Tan Mëzini,shkrimtarët dhe moderatorët
>Luigj Shkodrani,nga
Danimarka,Ahmet Hasani,nga Zvicra,publicistin
>dhe shkrimtarin e mirënjoftur Ilir Borovën nga Amerika dhe një numër
>të madh të lëxuesve anë e kënd etnikumit shqiptarë që më shkrimet e
>veta ndikuan që këto faqe të vizitohet më tepër nga
>letrarët,shkenctarët ,politikajtë kosovarë nga etnikumi i Kosovës
>,politikajtë shqiptarë nga etnikumi i Shqipërisë dhe diaspora. Patëm
>kënaqësinë të informojmë opinionin për të mirat dhe këqijat dhe në
>mënyrë të pa anshme nuk ishim të lidhur më asnjë parti politike,por
>informacionët tona ishin kombëtare. Në fund ju shprehë urimet më te
>sinqerta, ju nxis të gjithë juve lexues,shkrimtarë,shkencëtarë
>politikiaj që të mëndoni më kokë Tuajën për të mirë e Atdheut
>tonë(Shqipëri,Kosovë,Luginë të Preshevës,Iliridën tonë,Çamerinë dhe
>shqiptarët e Malit të Zi)...Na
shkruani shkruani pa hezitim ,pa
>nofka, dhe të gjithë ju të bashkuar të punoni për ardhmërinë e
>fëmijëve të fëmijëve tanë në gjithë hapësirën etnike shqiptare :
>Urime -Gëzuar vitin e Ri 2006, i juaji Flori Bruqi
>
>Prishtinë,01.01.2006
>
>posted by Flori Bruqi @ 11:33 MD