Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e enjte, tetor 27, 2005

Vjedhja e informacioneve me indigo-metode automatike

Njoftim për web faqet shqiptare :Art-Café,Floart dhe Flori-Press si dhe web faqeve tjera shqiptare

VJEDHJA E SHKRIMEVE NË MËNYRË AUTOMATIKE NGA WEB FAQET TONA:FLOART DHE FLORI-PRESS



Wweb faqja :http://www.google.com/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial_s&hl=en&q=Mardena+Klemendi&btnG=Google+Search
Web faqja:

Web
Images Groups News Froogle Local more »




Web
Results 1 - 4 of about 5 for Mardena Klemendi. (0.27 seconds)
Did you mean:
Mardena Kelmendi
[Art-Cafe] ''dotoresa sociale ,,Fjolla
Une jam Mardena Klemendi Ne adresen ''nofke,, atoslukasaqi e regjistruar Ne Artkafe qe Ne krijimin e saj e perdorur nga djali im Alesjo dhe sot nga Une ...www.alb-net.com/pipermail/art-cafe/Week-of-Mon-20050704/008485.html - 12k - Supplemental Result - Cached - Similar pages
From velaj at chello.at Mon Jul 4 00:22:13 2005 From: velaj at ...
Une jam Mardena Klemendi Ne adresen ''nofke,, atoslukasaqi e regjistruar ne artkafe qe ne krijimin e saj e perdorur nga djali im Alesjo dhe sot nga une ...www.alb-net.com/pipermail/art-cafe/Week-of-Mon-20050704.txt - 513k - Cached - Similar pages
flori-press.blogspot.com/
529k - Supplemental Result - Cached - Similar pages
floart.blogspot.com/
851k - Supplemental Result - Cached - Similar pages
In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 4 already displayed.If you like, you can
repeat the search with the omitted results included.
Did you mean to search for:
Mardena Kelmendi

Kjo vjedhje e shkrimeve të web faqeve tona në internet (
http://flori-press.blogspot.com dhe http:// floart blogspot .com )që po e bën çdo ditë poetja shqiptare z.Mardena Kelmendi ,më vendbanim jashtë shtetit Shqiptarë ,është e pa presedan në letrat shqipe.
Kjo është edhe vepër penale si dhe e denueshme në çdo vend dhe shtet demokratikë të botës.
Një autorizim të tillë nga ana e ime si administratorë dhe moderatorë nuk e ka,poashtu autorizime edhe nga moderatorët tjerë të Floart-it dhe Flori-Press-it ,z.Gëzim Ajgeraj,moderator dhe web dizajner nga Zvicra,z.Engjëll Shehu nga Belgjika,moderator për politikë të jashtme dhe kulturë ,si dhe z.Iljaz Prokshi ,shkrimatr nga Kosova, moderator , nuk kanë deri më sot kurrfarë autorizuimi nga Mardena Bardhyl Kelmendi, ti vjedh paturpësisht (automatikisht) shkrimet tona në faqën virtuale të cilë edhe si dëshmi po ju atashojmë.Një gjë e tillë "indigo-metodë apo "copy-paste"(kopjo-ngjitë) më ligjët ekzistuese të Kodit Penal të Kosovës janë të dënueshme dhe e pajustifikueshme si shkrimtare që është ajo.
Poashtu, një veprim i tillë i bashkëpunëtorëve teknikë operues më ligjet italiane janë të dënueshme dhe së këta inzhinerë kompilues ,i bëjnë shërbim informativë zonjës së ndëruar Kelmendi pa një justifikim dhe pa autorizim tonin.
Lusim zonjën Kelmendi dhe stafin e sajë,që të heq barrën e sajë për këtë vepër penale dhe si administrator kërkoj gjykim publim.
Prishtinë,27.10.2005. Flori Bruqi