Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e hënë, tetor 31, 2005

Letra e shkrimtarit Engjell Sheh

From : engjell shehu
Sent : Monday, October 31, 2005 7:52 AM
To : floribruqi@hotmail.com, g.ajgeraj@bluewin.ch, g_ajgeraj@hotmail.com
Subject : Aftesia e intelektualit eshte deshtimi i te paaftit

Go to previous message | Go to next message | Delete | Inbox


View E-mail Message Source
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1; format=flowed

I dashur dhe i nderuar miku im Flori!

Une jam i cregjistruar nga abeuropa,art- cafe, sterkala pra tani une merrem vetem me webet e mija si engjellshehu.blogspot.com dhe gjuhashqipe.blogspot.com si dhe me mesazhe miqesore me ty Gezimin, Iljazin dhe asnje tjeter mbasi kam vendosur te mos komunikoj me njeri tjetere. Forumet ku une jam cregjistruar ishin forume te mbushura me njerez te pa pergjegjshem, mashtrues, egoist, mburracak, te pafte, antikombetre dhe ceshte me kryesorja shpifs e denigrues ne adrese te qytetarise dhe njerezve te ndershem te nje gjaku. Une i dashuri miku im Flori nga momenti qe jam shkeputur definitivishte nga forumet e lartepermendura ndihem shume i qete me i shlodhur dhe i perkushtuar punes time familjar e lterare peronale ku kam gjetur normalitetin dhe kenaqesine te jetes se perditshme . Une kam kenaqesine te komunikoje me ty si njeri me ndergjegje intelektuale dhe patriotike si dhe me Gezim Ajgeren e Iliaz Prokshin qe jane pararoja e letersise Shqiptare dhe modeli i shqiptareve te ndershem e perkushtuar ne ceshtjet e medha mbarekombetre sic eshte sot per sot kontributi i cesilit te paveresine e Kosoves dhe lartesimit te imazhit tone kombetere. Ju i nderuari miku im Flori jeni domethenia e letersise shqiptare ne veprat tuja leterare i jepni drite leterses dhe ceshtjes mbarekombetere asaj te Pamvresies se Kosoves edhe pse disa hije dhe anti shqipatre duan te hedhin balte mbi juve peronaliteti juaj dhe emri juaj ngrihet fuqishem dhe i paster si vet shqpirti juaj i kulluar per te miren e Mbarekombetere. Une te te uroj sukses te metejshme ne punen tende te mrekullushme ne publikimet e materialeve domethenes ne internet ku gjejme relitetin e shoqerise dhe te vertetet e historise tone kombetere. Juve duke vazhduar si gjithmone ne rrugen e shkrimeve te tua ne internet i sherbeni te vertetes duke demaskuar meskinet, mashrtruesit e internetit tashem te vetshpallur si poet dhe poetesha si shoqata grash e shoqata mshtruesesh qe nuk bejne gje tjeter por demaskojne veten e tyre ne rrugen e shpifjeve dhe sajimeve ku ato jane futur dhe se zorr do te dalin nga ajo çorb qe po bejne ku mburrin dhe lavderojne njeri tjeterin per te dukur se jane dikushi ku nuk i njeh askushi. Juve jam i bindur miku im Flori jam i bindur se do ti demaskoni keto hijena dhe llafazane te internetit per te mos i lene te shtemberojne relaitetin dhe te mashtrojne opinionin , duke i kritikuar keto dhe keta tipa fantazma por qe tani kane vendosur emrin e tyre qe dalngadal u harrrohet fare emri nga mekatet e shkrimeve pa moral juve do ti tregoni opinionit se asnjehere mashtrimi dhe shpifja nuk fiton ndaj moralit dhe aftesise, asnjehere intriga dhe servilizmi nuik fiton nga e verteta dhe e thena balle perballe ashtu si eshte ne realitet.Forumet e lartepermendura ku une jam cregjistruar ose sic i quaj une furriqe jane mbledhur nje pjese njerezish qe per te treguar se dine edhe ata te shkruajne apo te krijojne shajne, shpifin, mburrin njeri tjeterin, perdorin fjalor vulgar e banal si dhe sulmojne inteletual e njerez te zot mbasi ata nuk jane te zot te prezantohen me dinjitet.

I nderuar miku im Flori te uroj suksese ne shkrime dhe mbaresi ne jete e familje.

Miqesishte Engjell shehu