Flori - Press

Mire se vini ne faqen tone virtuale "Flori-Press" te moderuar nga stafi redaktues Flori Bruqi, Engjell Shehu,etj.

e mërkurë, tetor 12, 2005

Flori - press

From : Flori Bruqi
Sent : Wednesday, October 12, 2005 12:04 PM
To : albeuropa@yahoogroups.com, art-cafe@alb-net.com
CC : elenmyftari@yahoo.com, floribruqi@hotmail.com
Subject : Ndihma e juaj eshte e mireseardhur per enciklopedi shkrimtaresh...

E nderuara mike Enkelena,

Falenderohem ne letren tuaj ...Une kam nje projekt qe here pas here po e servoj ne ca forume mbi shkrimtaret e mirefillte shqiptare,per cka i jam mirenjohes forumeve prestigjioze "Art-Cafe", "Albeuropa" ,"floArt","Flori-Press", lexuesve ,shkrimtareve qe po mi dergojne CV-te e tyre per publikim...Une siq kam thene edhe me pare nuk jam i sojit te shkrimtareve qe i kendojne temena vehtes dhe nuk shkruaj ne stilin"Une ty e ti mua" siq po bejne ca te tjere koheve te fundit ne ca forume...
Ju presim edhe juve me shkrime te mirefillta te cilat nese kane vlere artistike gjithesesi do ti publikojme me andje...Ju bejme me dije se ne kete projekt antologjike te shkrimtareve me vetekontribute dhe vetmohim po punojne shkrimtaret dhe moderatoret e Flori-press-it,FloArt-it(Flori Bruqi,Gezim Ajgeraj,Iljaz Prokshi dhe Engjell Shehu).Ndihmen e presim edhe nga ju dhe lexuesit ,shkrimtaret kudo qe jane...

Gjithe te mirat.

Flori Bruqi

Prishtine,12 tetor 2005.

From : elen myftari
Sent : Tuesday, October 11, 2005 10:42 PM
To : floribruqi@hotmail.com
Subject : per Nue Ukaj

Zoti Flori ju pershendes,jam e panjohur per ju po jam dakort me ju ne menyren si i pergjigjeni disa personave qe lajne e lyejne njeri-tjetrin ne internet gjasme jane poetet dhe shkrimtaret me te mire qe kishte ndonjehere Shqiperia.Ne te tjereve duhet te na kene kaluar per shume mendjelehte qe te besojme cfare ne servirin.Nejse te jeni gjithmone mire.Me respekt Enkelena Myftari.